Wat we belangrijk vinden.
Wij vinden het erg belangrijk dat onze trainingen, coaching en andere diensten, dié bijdrage leveren, die nodig is voor de groei van onze klanten. Daarom werken we ook voortdurend aan onze eigen groei en ontwikkeling. Zo vragen wij regelmatig naar feedback en evalueren we al onze trainingen. Wil je weten hoe we dat doen, klik dan op onderstaande links en laat je nieuwsgierigheid de vrije loop. En we zijn natuurlijk ook hierin weer erg benieuwd naar jouw reactie.
Zo waarborgen we onze kwaliteit:
- Alle trainers zijn gecertificeerd voor de trainingen die ze geven.
- Alle trainers en medewerkers volgens jaarlijks opfris- en verdiepingscursussen
- Wij evalueren onze trainingen d.m.v. een evaluatieformulier
- De Trainingsboerderij is aangesloten bij het Nederlandse Vereniging voor NLP (NVNLP)
- Wij handelen volgens de Ethische code van het NVNLP
- Onenigheden en klachten nemen we erg serieus. Hier vind je onze eigen klachtenprocedure.
- Indien nodig ondersteunt de NVNLP, als onafhankelijke partij, onze klanten bij de klachtafhandeling.
Mail je klacht in dat geval naar klachtencommissie@nvnlp.nl - Wij hebben onze algemene voorwaarden gedeponeerd bij de kamer van Koophandel in Enschede
- We hebben vastgelegd hoe we omgaan met de privacy van onze klanten in ons privacy statement.
- Wij staan graag in contact met je en reageren op werkdagen binnen 24 uur op jouw berichten
- Al onze trainingen worden gegeven in de Nederlands taal.